Tuesday, October 18, 2011

Accounting !

ASSALAMUALAIKUM .

HYE KORANG ! :)

ALHAMDULILLAH , bersyukur aku ke hadrat ILAHI kerana dengan keizinanNYA aku masih lagi hidup dalam keadaan sihat dan mempunyai DUA nikmat yang PALING agung , iaitu nikmat IMAN DAN ISLAM !

herm . BANYAK betul cerita NEGATIF mengenai accounting . HAMPIR meluluhkan semangat saya yang pada mulanya agak berjiwa KENTAL ! yelah , selama ni . IBU , ABAH , KAK PIA , KAK AWAN , PIQA , KAK MAHIRAH, ANISAH , SAKINAH dan beberapa lagi orang kawan yang lain selalu cakap ngn saya 'jangan TAKUT untuk mencuba ! ' . jadinya , saya akan selalu SEMANGATKAN diri saya . namun baru2 ni LEBIH RAMAI yang MENJATUHKAN semangat saya BERBANDING menaikkan semangat saya :(

hurm , saya HAMPIR give up ! namun , saya YAKIN dengan KETETAPAN yang ALLAH berikan kepada saya . saya cuba untuk BANGKITKAN diri saya . motivasikan diri saya ! KEMUDIAN dengan kuasa ALLAH , DIA berikan saya kekuatan itu ! DIA memakbulkan doa saya . DIA kembalikan SEMANGAT saya yang BERKOBAR2 !

entah kenapa , tiba2 saya RASA nak bukak internet dan GODEH macam2 . cari macam2 , dan saya SEARCH macam2 yang BOLEH memberikan MOTIVASI . saya cari dan cari ARTIKEL ! tiba2 dengan KUASA ALLAH , DIA temukan saya dengan satu ARTIKEL yang MENARIK ! :)

NAK BACA jugak tak ? hihi , MESTILAH saya nak kasi korang baca . ahh ~ MOH >KLIK< ni !

macam mane ? BEST tak ? nampak tak macam SEMANGAT saya KEMBALI semula ? BERKOBAR2 kot semangat nak belajar BERSUNGGUH2 ! make my FAMILY proud ! dalam MASA yang SAMA , dapat USAHA yang mendekatkan DIRI kita dengan ALLAH juga ! dan i.ALLAH untuk uruskan bisness jugak NANTI ! kata nak jadi USAHAWANITA yang BERJAYA . i.ALLAH boleh kan saya jadi macam tu ?

i.ALLAH kalau USAHA + DOA + TAWAKAL , tak mustahil kan ? doakan lah saya selalu ! i.ALLAH mana tau dengan cara korang DOAKAN saya , ALLAH lipat gandakan pahala untuk korangkan . siapa yang boleh jangka . yelah KUASA ALLAH, tiada apa yang mustahil :)

oklah KORANG .

cukup sampai sini je dulu !
thanks sebab SUDI baca !

JUMPA DI ENTRY YANG SETERUSNYA !

ASSLAMUALIKUM ! :)




! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment