Saturday, May 21, 2011

sepuluh . 10

bismillah ..

beberapa hari yang lepas iaitu 19 MEI saya punye birthday !! then ramai sangt2 yang WISH and ramai sangt yang bg present ! thanks pada siapa yang berbuat bergitu ! siyesly ! i REALLY hargai !! huakk3!!! moga doa2 kalian ALLAH makbulkan ^___^

AMIN !!

THEN ada dua ucapan daripada 2 orang sahabat dan kakak kepada ana yang sangat2 ana cintai yang ana nak kongsi di sini .

1st ucapan kak pia ! kakak kesayangan plust sahabat ana ^^
'19hb mei: ulang tahun kelahiran adik yg prasan matang.. haha :P selamat hari lahir sayang.. adik byk bg semangat kt akak.. syukur jua krn dipertemukan adik. Allah sebaik2 perancang kn.. :) smoga kita brdua terus istiqamah dgn apa yg kita wat skrg dan smoga ukhwah kita kekal hingga ke jannahNYA~ uhibbuki fillah abadan abada! smoga doa adik dimakbulkn.. iA. penat akak jd detective conan.. huhu.. :P'



sambung kak pia ^^

'Alhamdulillah... Sanah helwah sayang2 ku semua.. smoga nikmat umur yg dikurniakn ini dimanfaatkn sebaik mungkin dan smoga sentiasa dibawah rahmat & lindunganNYA slalu.. ameen..'

2nd daripada sahabat yang sangat2 aku sayangi yang always dengan aku dalam apa jua keadaan . sama jugak mcm kak pia ar . tp yang bezanya sahabat yang ni dye dok JB @^_^@
AFIQAH HAFIZ KHOO !

ucapannye ..

**sori korang .. x leh nak right clik dkt blogger dye .. so x leh copy ah ayat dye ~,~ .. sabo JELAH !! tapi apa2 pun saya nak share apa yang dye bg ! dye bg saya KEK and satu hadiah . apa ek nama dye ! LUPA ! hoho . ni gmbr kek n hadiah ! THANKS pika ! hehe !



gmbr lagi satu x leh nk tunjukkan sbb phone habis bateri ! HEHE .. apa2 pun kedua2nye bg video ni tau !!!



selamat hari jadi saya !! HEHE . thanks to everybody yoo ~
! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment