Wednesday, May 11, 2011

lima . 5

bismillah .

ya ALLAH berikanlah aku kekuatan untuk menempuh SEMUA ujian yang KAU berikan ya ALLAH , berikanlah aku semngat ya ALLAH ! apa yang harus aku lakukan sekarang ni adalah berdoa dan bertawakal kepadaMU ya murabbi !

ya ALLAH aku mmg sangat nk mmbrikan kebahagiaan itu kepada MEREKA . namun apa yang harus aku lakukan ? aku pun BUNTU ya ALLAH . aku tahu ya ALLAH ini adalah ujian daripadaMU juga . aku REDHA !

ya ALLAH, 'i put my trust on ALLAH ' itu janji ku kepada diri ini YA ALLAH . lantas dgn pendirian itulah yang akan membangkitkan semangat aku ini YA RABBI .

ya ALLAH kuatkan aku TEMPOH semua ujian ini ya ALLAH . mudah2an dgn UJIAN MU ini akan dapat mematangkan aku lagi untuk menempuh SEGALA UJIAN MU ! amin .

aku YAKIN segala yang berlaku pasti KAU ada selitkan dgn sesuatu yang sangat2 indah ! aku yakin ya ALLAH . kerana sesungguhnya KAU x akan berikan hambaMU ujian yang mereka tidak mampu dgnNYA . ayat2 cintaMU sangat jelas dalam surah AL-BAQARAH ayat 286

'Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kemampuannya ........'

(surah ALBAQARAH :286)

aku YAKIN dgn ALLAH !
! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment