Tuesday, April 26, 2011

satu .

bismillah .

hanya SATU ADAM sahaja yang telah ALLAH ciptakan untuk aku . jadi apakah maksodnya ini ?
maksod saya ialah . SATU ADAM yang telah ALLAH ciptakan untukku adalah cinta pertama ku di muka bumi ini .
aku tidak akan mencintai lelaki lain melainkan ADAM ku yang satu ini . HANYA ADAM ku menjadi CINTA PERTAMA DAN TERAKHIR .
walaupun sekarang aku belum tahu siapa ADAM ku , namun aku tetap mempercayai janji ALLAH .

''PEREMPUAN yang baik untuk LELAKI yang baik ....'' (surah an-nur 26) .

CINTA aku hanya SEKALI ,
SAYANG aku hanya SEKALI ,
tidak akan ku berikan kepada ADAM yang lain melainkan mu .

aku ingin merasakan cinta di alam perkhawinan sahaja . bukan di usia remaja . inilah aku .
aku tidak akan mencintai lelaki lain , melainkan kau ialah ADAM ku ,

kesimpulannya .

manusia kadangkala terleka dgn cinta dunia ,
terleka dan terleka ,
mungkin ada yang separa sedar .
ranjau kehidupan kita masih tersangat panjang .
bagi yang sedang bercouple bukan hanya SI DIA sahaja yang akan kita temukan dalam kehidupan .
masih banyak lagi .
dan banyak.
namun , jika kalian sudah membuat pilihan .
suatu hari nanti SUAMI @ ISTERI kalian merupakan cinta kalian yang ke berapa ?
just asking your self !
becaause only you know the answer !

illaliqo'

~HYN195production~
tazkirah.MY.self and KALIAN
! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment