Friday, April 22, 2011

jelas .

bismillah .

YA ALLAH , jeles sungguh aku merasai kekosongan dalam jiwa ini , aku rasa bagaikan diri ini sudah lama tidak terisi ,
YA ALLAH , aku seakan2 ingin MENANGIS , namun ana tidak tahu mengapa ,
YA ALLAH , jelas sungguh aku merasai ada yang HILANG dalam diri ku ini ,
YA ALLAH , adakah ini UJIAN MU untuk melihat sejauh mana hambaMU ini mengasihiMU ,
YA ALLAH , aku tidak tahu mengapa aku rasakan bagai ingin berjumpa dengan MU ,

mungkinkah kerana AKU MERINDUI MU atau mungkin atas sebab lain ?

tapi YA ALLAH ,

aku takot untuk bertemu dgn MU atas dosa2 yang aku lakukan ini ,
aku ingin BERJUMPA dgn MU andai diri aku cukup bersih daripada DOSA2 itu .
layak kah aku menjadi kekasihMU YA ALLAH .

YA ALLAH ,
aku sangat2 mencintaiMU .
aku sangat2 merinduiMU .

YA ALLAH ,
adakah benar2 wujud perasaan ini di dalam HATI KU untuk MU YA ALLAH ?
aku tahu ENGKAU MAHA MENGETAHUI YA ALLAH .
siapakah yang aku ISI DI DALAM HATI INI .

YA ALLAH ,
tunjukkanlah aku JALAN YANG BENAR ,
JALAN YANG MEMBUATKAN AKU LEBIH MENGASIHI MU ,
LEBIH MENCINTAIMU ,
LEBIH MENYAYANGIMU ,

YA ALLAH ,
aku rindu TARBIYAH !
aku rindu USRAH !
aku rindu QIAMULAILL !
aku rindu SIRAH !
aku rindu TAZKIRAH !
aku rindu ILMU MU !!!

YA ALLAH ,
aku rindu segala2nya yang dahulu membawakan aku lebih dekat dengan MU .

YA ALLAH ,
izinkanlah aku merasai semula semua itu !

**P/S : wahai kawan2 yang sangat2 ana sayangi dan cintai . KAKAK2 yang sangat2 ana kasihi . ana pohon . bimbinglah semula ana . ana perlukan bantuan . ana inginkan antum . ana inginkan nasihat antum . BANTU ANA TEMAN ! doakan ana ! jangan pernah lupa sebut nama ana dalam doa ANTUM !!

~HYN195production~
AKU.CINTA.ALLAH
! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment