Monday, April 4, 2011

Dia :)

bismillah .

Dia . siapakah dia ?

siapakah yang saya maksudkan dia ?

Dia ialah seseorang yang mencintai ALLAH sepenuh hatiNYA .

menjadikan dakwah sebagai salah satu TUJUAN hidup dye .

panduan dalam hidup ialah AL-QURAN DAN AS-SUNNAH .

hidupnya hanya kerana SATU SHAJA TUJUAN .

iaitu mencapai REDHANYA .

Dia juga menjadikan ISLAM sebagai benteng kehidupan .

menjadikan AGAMANYA sebagai pegangan .

melakukan apa yang diperinta oleh-NYA sebagai balasan syurga .

menjadikan NABI MUHAMMAD sebagai contoh hidupnya .

siapakah Dia ?

Dia
lah seorang hamba ALLAH yang ku inginkan di muka bumi ini .

ku inginkan dia yang mampu membimbing aku supaya lebih mengasihi dan mencintai ALLAH .

memperbetolkan bacaan ku di dalam AL-QURAN .

siapakah Dia ?

saya pun tidak tahu tapi saya berharap mudah2an Dia menjadi ADAM saya & menjadi pendamping hidup saya dunia dan akhirat ,,

insyaALLAH ..

amin..

doakan bersama yee :)

~HYN195production~
! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment