Tuesday, April 19, 2011

latihan memandu 2 !





BISMILLAH .

i.ALLAH hari ni ana akan post something yang mcm DIARY jugak lah .. huhu .. ini mengenai .. BELAJAR MEMANDU yang SANGAT lama HARI INI !! hehe ..

sebelum itu saya telah sertakan DUA gambar sebagai renungan .. MEH sini CHEQ ceta sikit mengenai gambar pertama dan gambar kedua !

OKEH gambar pertama ni saya amik SELEPAS saya drive kat dalam litar . naik bukit plus parking .. then .. saya menunggu KERETA 4464 untuk ke road pulak !

huh ! MMG lama sangat2 kott menunggu ! x leh nak HABAQ dgn kata2 ar .. bayangkan ar dpd pukul 3 saya tunggu (*okeh tipu sangat ar uhh !!hehe) .. daripada pukul 4 sya tunggu then PUKUL 5.15 PETANG baru kereta 4464 SAMPAI !!! korang taw x sebab apa kereta lambat sampai ??? SEBAB !! MAMAT yang kat dalam kete ni sekarang ni , DYE REMBAT TURN SAYA !!! SABO JELAH !! geram betoll kot ngn dye !!

BTW , saya MAAFkan dye ! HAHA .. tah pape je ..

hurm , ni latihan kedua saya . apa2 pun SETAKAT ni semua cikgu2 saya okeh ! HAHA ..

hari ni dua2 cikgu lelaki . BAIK sangat kot .. huhu ..

okeh ar sampai sini je .. esok keje ar .. SALAM ~

~HYN195production~
kereta.MANUAL.senang ?
! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment