Thursday, April 7, 2011

hikmah ..

bismillah .

walaupun HATI sangat sedih dan sayu namun semua perkara yang berlaku ada hikmah kan . ALLAH dah tentukan yang terbaik . mungkin yang TERBAIK untukku bukan di dunia . tp i.ALLAH di akhirat nnti pasti ada . aku hanya perlu tunggu sahaja . mmg aku TERSANGAT2 sedih sbb perkara ni . aku rasa macam sesuatu perkara yang tidak adil telah berlaku di sini . kenapa aku seperti halimunan ? kenapa bila aku dh berjaya MEREKA x nmpk aku .

hurmm .

terima kasih YA ALLAH kerana KAU telah KURNIAKAN kepada ku seorang kawan yang memahami . dye sahabat ana . dia menasihati .

''SYAHIN , ALLAH x nak tgk yang kita dapat , tapi tgk apa yang kita usahakan , kalau anti dapat pun benda ni , semuanya ujian daripada ALLAH , DIA nak tgk sejauh mana kita bersyukur kepada-NYA ! , ana YAKIN ALLAH ada sesuatu hadiah buat anti yang x akan pernah anti sangka2 kan :) "

TERIMA kasih kawan atas mesej ini :)

~HYN1905production~

mood : HYN.sedih.kechewa.duka.
! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment