Wednesday, March 23, 2011

terima dan syukur

Alhamdulillah . setinggi2 kesyukuran ana panjatkan kepada ALLAH S.W.T kerana dengan kehendakNYA alhamdulillah family ana sangat2 bersyukur dengan result ana .. walaupun pada mulanya ana sendiri tersangat2 berduka dengan apa yg ana dapat namun disebabkan FAMILY ana memberikan senyuman yang sangat2 lebar di atas result ana menyebabkan ana sangat2 bersyukur dan ana juga tumpang HAPPY utk mereka ! alhamdulillah .. terima kasih ya ALLAH kerana KAU memberikan aku kekuatan dengan senyuman daripada FAMILY aku .. terima kasih ya ALLAH !

dan hari ni pada malamnya ada majlis makan2 .. HEHE ...
alhamdulillah .. ianya seperti meraikan result saya sahaja ! seronok sangat .. walaupun sebenarnya nak smbut BIRTHDAY abang pada hari ini (sebenarnya semalam) tapi di raikan juga utk ana pnye result SPM ! BERTAPA bersyukurnya aku padaMU ya RABBI kerana memberikan aku FAMILY yang sangat memahami aku ! terima kasih ya ALLAH ...

dan aku BERSYUKUR pada MU ya RABBI dan teringga !

terima dan SYUKUR !!

~HYN195production~
! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment