Thursday, March 10, 2011

60 !

haha ~ nak tau x sebab apa saya membuat post yang diberi tajuk '60 !'

HEHE ~ hal ini disebabkan saya telah membuat post ni kat MAWAR x2 GEN .. hehe ..

so nk buang tebiat jugak ar kat sini !

saje jugak nk isytiharkan yang saya dan mawar punya blog mempuntai blog yang HAMPIR sama banyak..

haha ~ kenapa perkataannye HAMPIR ? itu adalah disebabkan BEE telah memecahkan rekodnye kepada 61 ! HOW DARE U BEE !! haha

ok x marah dye pun sbb dah menceriakan suasana blog tuh jgak ! HEHE ...

ok2 .. urm .. sebenarnya ada jugak lah cerita yang nk dikongsikan nak tau apa ?

hehe ~ ABOUT keje ! lalala ~

well .. keje saya sekarang dah bertambah ceria sebab saya mula bekerja dengan seorang bestfriend saya yang saya sangat sayang jugak HEHE ! **banykkan bestfriend saya ! HAHA

well ~ nama dye NUR AFIQAH HAFIZ KHOO . hoho ~ mizz dye sangat sebenarnya .. tapi bila dye dah keje dgn syarikat ayah saya ! RASANYA miss pada dye berkuranglah sikit !!! HEHE

and untuk pengetahuan semua baru2 ni utk kali pertamanya saya membuat keje yang saya tidak pernah buat .. ! oh .. good pngalamn 4 me !! hehe
bak kata my dad 'kita sebagai majikan kene tahu semua benda supaya dapat memberi tunjuk ajar kepada semua pekerja !'

YES ! abah right ! HOHO ~

ok ar post kali ni sampai sini je .. nak kene jaga adik .. demam lah pulek ! hehe,,,

LOVE ALLA readers ! HEHE ...

~HYN195production~
! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment