Wednesday, March 23, 2011

kawan , dye suka kamu

post kali ni berpandukan daripada apa yang ana perasan ye ..

KAWAN ! DYE SUKA KAMU !!

percaya ar cakap saya . saya DR CINTA .. hee~

daripada cara dan gayanya sahaja saya dah tau yang dye suka anda ! SIYES ! percaya ar pada kata2 saya ini !

saya tgk dye always hadir pada setiap post awk di blog ..

dye hadir dalam setiap comment2 anda di blog !

sya yakin satu hari nanty dia lah yang akan masuk meminang awk ..

anda,cara awk nampak sangat yg awk sukakan kawan saya !

jangan ar tunjuk sangat ye .

apa2 pun ada lagi sorang kawan saya yang suka awk tapi awk suka kawan saya yang lagi sorang pulak !

kesian dye .. jgn mainkan perasaan dye apa2pun ..

jgn kita tunjuk sangt jika kita sayang seseorang tuh...

ngadulah semuanya pada ALLAH ..

i.ALLAH DIA akan berikan jawapan yang terbaik utk kita ...

saya teringat ayat seseorang

"kdg2 apa yang kita rasa TERBAIK utk kita x semestinya itu adalah TERBAIK utk kita"

~HYN195production~
! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment