Saturday, June 25, 2016

I'm back!


Seriously dah lama gile tak update blog. last update masa zaman diploma mungkin. dan sekarang aku dah menjadi student degree. 

well, di sebabkan blog ni pun dah TERLALU lama bersarang dan i guess takde siapa dah yang sudi menjejaki blog aku ni. so then better aku share story mengenai my life.

Nothing to hide about kan serkang ni sebab this belog belong to me and takde siapa interested nak baca. 

Well, sekarang umur aku 23 tahun. yups totally ah 23 tahun
nothing to hide meh.

Compare hidup aku daripada zaman sekolah sampai sekarng?
jujur, takde banyak pun beza. sama je. tapi mungkin dah bijak cari duit sendiri kot. kihkih

Makin umur meningkat makin takut dengan amalan sendiri. cukup tak bekalan aku ni untuk menuju ke syurga ALLAH? minta syurga tapi amalan sama ke dengan permintaan?

Aku takut, tapi apa aku lakukan ? adakah aku berusaha untuk berubah?

Aku berusaha, berusaha untuk merindui Rasulullah, amalkan segala apa yang Rasulullah amalkan . aku totally rindu aku yang dulu, aku yang memberi impact pada orang sekeliling.

bila lagi aku mampu jadi begitu?

okelah nanti sambung.

assalamualaikum.

! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment