Thursday, June 3, 2010

kita TERGODA dengan BISIKAN SYAITAN!!

MEMANG BENAR!
kata-kata RAMAI PARA KHALIFAH DI MUKA BUMI ALLAH
kita mungkin senang menyatakan yang kita ingin menjadi BAIK
TAPI
kita TERGODA dengan BISIKAN SYAITAN!!
untuk mencapai satu TAHAP untuk KEBAIKAN bukan MUDAH!
oleh sebab itu banyak sangat UJIAN YANG akan kita tempohi!
pernah SAYA tersungkur pada BISIKAN SYAITAN!!
saya tersedar,
SAYA SEDIH
PILU
KENAPA?
KENAPA?
KENAPA?
kenapa saya x mampu untuk menangni BISIKAN itu..
adakah itu tandanya saya LEMAH iman??
YA saya mengaku bukan MUDAH semua ini.
tapi saya juga mesti TANGANI benda ini kerana
IBLIS PERNAH BERJANJI AKAN MEROSAKKAN SEMUA ANAK CUCU NABI ADAM!
SAYA PERLU BENCI perkataan itu sebenci2nya
SUPAYA
saya x akan pernah terpedaya
dengan kata2 IBLIS yang penuh KEKEJAMAN ITU!
saya nak jadi WANITA SOLEHAH!
ALLAHU AKBAR!
ALLAHU AKBAR!
ALLAHU AKBAR!
YA ALLAH,permudahkanlah aku untuk menempuhi jalan yang berliku-liku ini..
permudahkanlah aku untuk mengejar impian ku untuk MENJADI WANITA SOLEHAH.
AMIN
**KENANAG ana dalam doa kalian moga2 dengan doa kalian dapat membantu ana untuk menjadi MUSLIMAH SOLEHAH..
amin

! dalam mencari REDHA ILAHI !

No comments:

Post a Comment